Banetegningsreglement

BANETEGNINGSREGLEMENT

 

Medlemmer og gæster kan booke baner via bookingsystemet over nettet eller i klubhuset ved brug af medlemsnummer og pinkode.

Der skal to aktive medlemmer til at booke en banetime til medlemspris. Et aktivt medlem, der spiller med en gæst, skal betale gæstetime. Gæster skal kun bruge et nummer til at booke bane til gæstepris.

Hvis et ikke-medlem deltager på en bane med flere deltagende aktive medlemmer skal der stadig betales gæstetime.

Udendørs kan man kun have én åben booking pr. medlemskab. 

Det er muligt at tegne dobbelt medlemskab ved betaling af dobbelt kontingent.

Der kan bookes med gæster inden for tidspunkter, der er bestemt af bestyrelsen. Betaling sker via bookingsystemet i forbindelse med banebooking.

Er en bane udendørs ikke taget i brug senest 10 minutter efter den bookede tid (ved fremmøde af mindst én spiller), har andre medlemmer ret til at overtage banen efter først til mølle princippet.

Alle aktive medlemmer af KTK har adgang til at spille på ikke-bookede baner uden banebooking.

Hvis en bane tages i brug uden booking, kan andre efter booking af banen gøre krav på denne inden for de første 10 min.

Dagmedlemmer kan kun booke bane i perioden fra mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 07:00 og kl. 17:00 (sidste banebooking kl. 16:00). Uden for dette tidsrum er dagmedlemmet at betragte som gæst og underlagt disse bestemmelser.

Bestyrelse og Turneringsudvalg kan til enhver tid disponere over alle baner til turneringer, træning og andre aktiviteter. Der vil normalt være reserveret med turneringsmarkering. Det bemærkes, at såfremt turneringskampe ikke er færdigspillet inden for den tegnede tid, skal disse kampe færdigspilles, uanset om andre har tegnet banen.

Bestyrelsen kan til enhver tid ændre reglerne for bane- og gæstebooking.

DET ER STRENGT FORBUDT AT ”FUPTEGNE”, DVS AT LÅNE ELLER BENYTTE ANDRE MEDLEMMERS BOOKINGNUMRE.

Enhver overtrædelse eller omgåelse af dette reglement kan medføre inddragelse af de impliceredes bookingnumre og give karantæne i kortere eller længere tid.

Bestyrelsen

August 2016

 

ORDENSREGLEMENT FOR UDENDØRS BANER

§ 1

For at benytte klubbens faciliteter kræves – bortset fra gæster på besøg – aktivt eller passivt medlemskab af klubben.

§ 2

Banerne må ikke benyttes før indmeldelse har fundet sted. Ved indmeldelse betales der årets fastsatte kontingent. Endvidere betales ved første indmeldelse eller såfremt man ikke har været medlem det foregående år et af generalforsamlingen fastsat indmeldelsesgebyr (jf. §7 i LOVE).

§ 3

Alle aktive medlemmer af klubben skal bære en synlig gyldig tag i skoen under spil.

§ 4

Alle, der opholder sig på anlægget, skal til enhver tid rette sig efter henstillinger fra bestyrelsesmedlemmer eller klubbens ansatte.

§ 5

Banerne må kun benyttes, når nettene er hejst og må kun betrædes med bløde tennissko uden hæle (jogging- eller løbesko må ikke benyttes). Kun banemanden, baneudvalgsmedlemmer, bestyrelsesmedlemmer eller ansatte må hejse de sænkede net. Medlemmerne skal altid benytte banerne så skånsomt som muligt.

§ 6

Spilletiden for en booket bane er en time, der enten går fra klokken hel til hel eller fra klokken halv til halv. Ved spilstart skal banen vandes efter forholdene. Ved spilletids ophør skal bane og linier være fejet, således at banen er klar til de næste brugere.

§ 7

Klubben påtager sig intet ansvar for medlemmernes ejendele, der henstår eller henligger i klubhus, omklædningsrum eller på anlægget.

§ 8

Handel på anlægget må kun foretages af klubben eller kantinen/cafeteriet eller efter godkendelse af bestyrelsen.

§ 9

Flasker, glas, kopper m.m. må ikke efterlades på banerne, græsplænerne eller andet sted på anlægget, men skal af brugerne altid bringes tilbage til kantinen/cafeteriet.

§ 10

Affald skal anbringes i affaldsbeholderne.

§ 11

Al beplantning, der forefindes på anlægget, er klubbens ejendom.

§ 12

Hunde på anlægget skal føres i snor.

§ 13

Cykler skal anbringes i stativerne foran anlægget.

§ 14

Tilsidesættelse af ordensreglementet kan medføre bortvisning i kortere eller længere tid.

Bestyrelsen

Juli 2013

 

 

 

 

ORDENSREGLEMENT FOR INDENDØRS BANER

§ 1

På banerne må der kun spilles i rene sportssko.

Publikum m.fl. må ikke anvende udendørs fodtøj i hallen.

§ 2

Der må ikke benyttes bolde med grus på.

§ 3

Der må kun medbringes rent vand i hallen.

§4

Affald skal anbringes i affaldsbeholderne.

§ 5

Tilsidesættelse af ordensreglementet kan medføre bortvisning i kortere eller længere tid.

Bestyrelsen

Juli 2013

 
  Download documents